Mobilbloggar

Hej och god kväll!
Jag sitter just nu i köket, älskling ska baka kladdkaka eftersom jag blev så extremt sugen på det och han anser sig vara bättre än mig. Gullis som bakar, hihi.

Idag vaknade vi iallafall av att snickaren stod utanför dörren kl.10.30 så det var bara att gå upp och se pigg och fräsch ut. Somnade om strax efter att han hade åkt, annars har jag städat av och fixat alla lampor i lägenheten.
Imorgon blir det ett besök på barnmorskemottagningen och sedan vidare till Mantorp.

Idag är det 97 dagar kvar tills våran lilla ängel beräknas titta ut, kan knappt förstå det men vi längtar! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad tiden går fort! Magen din ser ju så liten ut. Men det brukar kunna rassla till sista månaden.

2012-01-24 @ 20:51:59
URL: http://sandrasfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0