Mobilblogg som vanligt

Uppdateringen är seg, jag vet och ni får ursäkta det faktiskt!

Idag har jag, älskling och mamma varit på sjukhuset och vi fick de positiva nyheterna om att allt ser bra ut, lite för liten men annars är det en frisk liten pluttis där inne. <3
Efteråt åkte vi och handlade lite sen en sväng förbi Babyproffsen för att mammi skulle ha en grind men det slutade med att mamma glömt måtten och vi hittade en jättefin bilbarnstol som vi fick med oss hem, ska dit och köpa en vagn som vi hittade också, men det får vänta tills ekonomin är stadig igen, fortfarande knöckligt efter jul, haha!

Nu ska jag fortsätta med maten så ni hör mer från mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0