It's a new year

Hej, vi blev kvar en natt till hos Alexs mamma, så nu är vi hemma, jag känner mig fräsch som satan efter en lång dusch, nyrakade ben, babyolja, silkesdroppar och jag vet i tusan mer, haha!
Jag har myst ner mig i sängen med oboy och filmen Festival, gillar den filmen skarpt. Så nu väntar jag på Alex så ska vi mysa till Linas kvällsbok. Imorgon väntas storstädning har vi beslutat. Vi blev skapligt besvikna på oss själva när vi kom innanför dörren förut och såg röran, inte ens ok..

Tog en ny magbild också, tycker inte att det ser ut som en magbild tagen i v.22+6 men men.. På onsdag ska vi till barnmorskan för ett kontrollultraljud och se ifall det ser bättre ut nu.. Hoppas verkligen det! Känner tydliga sparkar nu och Alex har känt flera gånger, mysigt hihi. :) Glöm inte bort frågestunden lite längre ner på sidan förresten, svarar i veckan! God natt på er.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Ohh så mysigt med sparkar!! Hoppas ultraljudet ser bra ut! :)

2012-01-03 @ 15:32:00
Postat av: andreatroue

mysigt , hoppas allt går bra !:)

2012-01-09 @ 22:08:55
URL: http://finest.se/andreajosefintroue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0