I want to spend every minute with you, 'cause no'one could ever make me feel this way <3

God kväll!
Förlåt för dålig uppdatering men har mest sovit bort dagarna eller legat i sängen/soffan och tittat på film med pojkvännen. Vilket jag gör nu med, med en liten hund på magen.

Vi var iallafall hos barnmorskan idag, mätte, vägde, lyssnade på bebis hjärta, tog blodprov osv. Jag ligger på undre kurvan vad gäller livmodern vilket inte gör något, och anledningen till att jag är så förbaskat trött hela tiden är för att mitt hb är alldeles för lågt så måste börja med järntabletter (vilket jag redan visste dock)
Min kropp har verkligen blivit knäpp, bara sådär, ryggen, sidan och precis under revbenen låser sig, svanskotan gör förbannat ont, tror att jag börjar få foglossning.. Aj! Men vad gör man inte? Jag klagar inte än iallafall, haha.

Imorgon är det jobb på schemat, önskar att jag kunde vara lite piggare åtminstone.
När jag kommer hem ska jag krypa ner och mysa galet med min älskling, vi har nämligen ett halvår imorgon (idag).
Jag älskar honom så otroligt mycket, det finns verkligen inga ord som kan beskriva! Snart ett år sen vi blev tillsammans först, men då höll det ju inte.. Jag är så himla glad över att vi försökte igen, han gör så mycket bra för mig, skulle inte klara mig utan honom. Önskar verkligen att alla kunde känna sådan lycka som jag gör. Obeskrivligt. Blir fortfarande nervös ibland när jag är med honom, min fina Alexander. <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

Det första låter inte så jättetrevligt, men grattis till ett halvår i alla fall! :)

2012-01-13 @ 07:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0