I don't believe that anyone could feel the way i do about you now

Idag har jag äntligen fått sova ut lite efter helgens arbetspass. När vi hade vaknat begav vi oss in mot Vrinnevisjukhuset för ett snabbt möte, sedan raka vägen till Linköping med mammi och paps. Köpte ett linne eftersom mina andra baslinnen konstigt nog har krympt.. eller? Haha. Det blev även två täcken, två skålar och en stekpanna inhandlat från Ikea.

Nu ska vi krypa ner i sängen och titta på Linas kvällsbok med lite godis till. Dessutom har min älskling lovat massage eftersom foglossningen brutit ut till ett rent helvete nu, fy min svanskota dödar mig, och våran lilla plutt verkar tycka att det är skoj att mamma har ont för det är inga lätta sparkar mot revbenen inte, bus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0