Statusen



Min iPhone är på lagning då den plötsligt slocknade igår, detta betyder att jag inte kommer att ha något internet förrän den är tillbaka hos mig igen, vilket kan bli om en si så där 10-14 dagar.

Igår fyllde jag iallafall i och lämnade in alla papper som verkligen var på tiden, var även på två möten och fixade och styrde. Tackar Gud (som jag för övrigt inte tror på) att jag har min mamma som hjälpte mig med allting som annars hade tagit mig två veckor att göra. ♥

Annars letar jag lägenhet, söker jobb, jobbar och ja, nödvändigheter helt enkelt. Har även några möten inbokade nu i veckan och den kommande veckan och hela helgen är inbokad med jobb. Så jag skulle kanske ändå vara lite väl upptagen för att sätta mig ner med bloggen eftersom jag knappt har den tiden som förtjänas över till min fina pojkvän i nuläget. Trots det har jag sett vad ni önskar och ska uppdatera lite mer enligt era önskemål så fort mitt internet fungerar igen. (läs; min dåliga iPhone).

Till dess får ni ha det kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0