Ooppa!

Hej igen!
Just nu sitter jag och älskling vid varsin dator och dricker pommac, dessutom äter Alexander chips och jag morötter.
Mamma och pappa var här på en fika förut och hade med sig nybakade semlor som mina syskon hade gjort, första gången jag faktiskt tycker om semlor så det är ju pluspoäng till dem.

Jag har försökt titta runt på MTV's hemsida för att se om det går att se Teen mom eller 16 and pregnant (mina två favoritprogram innan de tog bort MTV från våran tv) men tråkigt nog fanns det inte mer än i 3-6 minuters klipp.. Någon som vet vart man kan få tag i hela säsonger, eller är det helt omöjligt?

Istället får jag roa mig med Big Brother, haha!


Jag älskar dig mest av allt i hela världen

Kommentarer
Postat av: alexandra

http://www.1channel.ch/index.php?search_keywords=teen+mom&key=0e1eebf67bd09050&search_section=2



http://www.1channel.ch/watch-2363765-16-and-Pregnant



1channel brukar jag vanligtvis kolla online på! :)

2012-02-22 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0