Kommentarsvar!



Svar: Jag bor tillsammans med min pojkvän, Alexander, i en tvåa i Skärblacka för tillfället, men vi ska förhoppningsvis flytta ihop på riktigt inom kort då han mer flyttat in hos mig här. Barnet kommer självklart att bo hos oss, om det var så du menade? 
Min mamma och pappa tog det jättebra och har verkligen stöttat oss till hundra procent genom det jobbiga som var. Nu längtar de efter att bli morföräldrar, hihi! Mina vänner har också tagit det bra, tror jag, haha?!
Jag jobbar i en videobutik i Norrköping, socialt arbete och jag trivs så himla bra där!
Tack så mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Ronya

Ja, jag tycker att det ska bli kul! :D först reagerade jag väl inte så bra, men nu ser jag fram emot det! :)

2012-02-07 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0