Fredag kl. 07.14

God morgon! Jag hoppas dock att ni sover ut de sista dagarna av sportlovet nu och inte alls är vakna vid det här laget. En annan är påväg till jobbet och får inte sova ut igen förrän på måndag.. Det blev tyvärr lika dålig sömn inatt, tittade på Big Brother, sen fastnade jag framför en dokumentär och väl nerbäddad i sängen hade jag ingen ro, plus att bebisen hade något slags gymnastikpass där inne så det var inte det allra lättaste att koppla av kan jag ju tala om för er, haha!

Iallafall, idag jobbar jag till 16.00 och då ska jag hem och slappa i soffan med min snygging innan det är dags att sova igen för att komma upp de sista två dagarna.
Jag blev nämligen ombedd i förrgår att jobba åt en tjej som är sjuk så det är därför det ser lite annorlunda ut för mig denna vecka. Slipper iallafall kvällen idag vilket är otroligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0