Freaky like me



Haha känner att det bara är massa bilder på mat i stort sett, men vad finns det att fota när vädret är så himla tråkigt och jag aldrig gör mig iordning förutom till jobbet? I vilket fall som helst så blev jag så himla sugen på glass, jordgubbar och chokladsås igår till tv-kvällen så det fick det bli, mums!

Idag har jag lämnat intresseanmälan på ytterligare några lägenheter och ringt några samtal. Det är så skönt att pusta ut när dagens sysslor är gjorda.
Mysmongot har precis diskat och torkat av spisen så nu ska jag ta tag i att slänga ihop köttfärslimpa, potatis och gräddsås innan magen börjar gråta.

Imorgon blir det en sväng till Norrköping med älsklingen för att uträtta lite ärenden innan vi far till Mantorp med mammi och hälsar på Alexanders föräldrar för lite prat.

Uppdaterar lite mer efter att vi har ätit. ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

såg super gott ut! :D

2012-02-21 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0