Can't wait much longer


V.29+3 (v.30)

Inte långt kvar tills våran lilla ängel tittar ut. Mamma och pappa längtar efter dig! ♥
 
Måste ju erkänna att jag börjar känna mig både otymplig och klumpig med magen nu, den kom från ingenting till det där, haha. Dock har jag inte gått upp alls mycket. Tio veckor kvar till bf och jag har ökat 5kg i vikt sedan inskrivningen. Vi får väl se vart jag slutar, barnmorskan anser att jag borde gå upp lite till men det är svårt när jag redan äter som jag ska osv.

På tal om det. Cravings är kul, dock har jag inte haft något speciellt som hållt i sig hela graviditeten.
I de första veckorna var det äpplen som gällde iallafall, Alex blev så trött på mitt tjat att han gick ut mitt i natten för att leta äppelträd, haha sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0