15.52

Hej!
Jag har väl egentligen ingen lust att skriva något alls idag.. Dagen började med kraftiga sammandragningar, yrsel och illamående. På vägen in till stan vid 9.45 blev det bara värre och tillslut spydde jag, så det var bara att vända och åka hem med mig så jag fick sova så fick mamma vara min talesman på ett möte.
Nu har jag sovit och vilat framför tvn sen dess och känner mig lite bättre som tur är.

Igår var vi hos barnmorskan på den vanliga kontrollen och lillfisen har nu vänt sig och ligger med huvudet neråt, för mig var det förvånansvärt långt ner h*n låg, haha. Annars växer allt på som det ska och det har sakta men säkert stigit till mellersta kurvan vilket är jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0