You're my everything


Jag älskar dig, jag skulle gå genom eld tusen gången om för att nå dig.

Hmm.. Vart ska jag börja? Det var ju ett tag sen senast nu igen.. Jag har ärligt talat inte haft tid för datorn, och när jag väl har haft det så har den varit upptagen av min spelande pojkvän..
Vi börjar väl från fredag, så håll i er nu! Haha.

Fredagen började med jobb 8-16.30, skyndade till bussen för att göra mig iordning för Augustifesten. Millie var redan lämnad hos farfar och Anette i Mantorp där hon skulle bli kvar över natten.
Jag, mamma och Alexander tog tåget in till stan där vi startade med en cider (drink) på Trädgårn. Dit kom även Ronja efter ett tag. En drink blev två, tre, vidare till torget där Kalle Baah spelade, satt på Alexanders axlar och såg scenen (!!), gick en sväng, tillbaka till Trädgårn och tog en cider till. Jag fick huvudvärk och där slutade kvällen.

Lördagen började skapligt, trots att vi hade sovmorgon. Jag fick en otrolig längtan efter Millie, ringde mamma och hämtade hem snuttan från Mantorp.
Väl hemma gjorde vi oss klara för ytterligare en kväll i storstaden. Marknad, fyrverkerier, förtvivlad Millie och Roxanne. Kvalitetstid med la familia, nästan iallafall. Mamma, Linus, Maja och Millie, även Emil på ett hörn.

Söndagen blev slapp, tog en tur till stallet för att låta hovslagaren fixa tårna på Golinda. Sen hem och slappa vidare, skönt.

Igår var jag och Millie i Finspång hos Andrea och Leija. Mysigt. Stackars lilltösen blev stucken av en geting innan jag kom, ajaj!

Imorse mötte vi upp Felicia och lilla Hugo för att gå en morgonpromenad (blev förmiddag innan vi kom iväg dock..) Efter det blev det en tur till sjukhuset med stackars Ronjisen. Stressade hem, pussade och busade med min lilla flicka innan det blev sovdags för henne. Nu ska jag och min fina ta en dusch innan sängen kallar. Helt slut. God natt.


Instagrambild från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0