Why is it this hard

Sitter i soffan, har busat och försökt hålla Millie på topp men idag är hon kinkig och trött, det är ju så varmt och jäkligt här inne och ännu värre ute.. Vid stunder som denna önskar jag att hon var lite äldre, kunde säga vad jag ska göra istället för att vara ledsen.. Det är så jobbigt för mammahjärtat..

I vilket fall som helst så sitter jag nu i soffan, Millie håller nog på att somna i sin säng, tänker inte se efter för ser hon mig blir hon gnällig igen.. Funderar på vad jag ska laga till för mat idag, börjar bli hungrig. Alex spelar sin timme.
Jag har så mycket tankar idag, vad är bäst för Millie? Och vad är bäst för oss? Annars skulle jag svarat att det bästa för Millie är att ha oss båda, och det bästa för oss är att inte ge upp.. Idag är jag tom på svar, det finns bara en massa frågor. Missförstå mig rätt, jag älskar Alexander, det gör jag verkligen men när ska solen skina igen?
Vi märker, vi båda kanske bara har ännu en dålig dag.

Men åter till mat.. Vad tusan kan man hitta på? Igår blev det "kinamat", gav mig på att göra friterad kyckling, wok och kyckling"gryta" med ris och sötsur sås, det gick hem, riktigt gott faktiskt.
Men idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0