When i see your face, there's nothing i would change, 'cause you're amazing just the way you are




Fy tusan vilket väder vi har.. ingenting är roligt. Jag hade velat gå till ICA och köpt en glödlampa till kökslampan som vi äntligen fått upp (!!) men det räckte gott och väl att gå hem från pappa förut.. Jag skulle absolut inte tacka nej till en solsemester med mina finaste just nu iallafall!
Jag skickade iallafall ut Alex i ovädret för att springa till Shell och köpa någonting att dricka och ostbågar som jag fick ett extremt sug efter.. Gravid? Nejdå, men man skulle kunna tro det just nu.

På tal om någonting helt annat; jag skulle vilja byta till vimedbarn.se istället, men det är så synd att gå miste om åren på blogg.se, det är ju en del inlägg.. Någon som vet om man kan flytta över allt härifrån eller måste man vara kändizZzz för att kunna det?
Jag som verkligen vill ändra om, orkar inte ens lägga tid på ny header här och vimedbarn.se passar ju lite bättre nu när det så gott som blivit en mammablogg. Millie är ju faktiskt min vardag så lite svårt att undvika. Dessutom trivs jag bra med att driva en blogg under den kategorin, älskar ju faktiskt att läsa mammabloggar där man fått barn som ung också för den delen.

Pladder, pladder. Aldrig är jag tyst, haha.
Kan ni inte lämna lite kommentarer, vad vill ni ha mer/mindre av? Det är roligare att slänga in inlägg om ni hjälper till, det är ju lite för eran skull jag skriver med. Fast mest min egen, hihi.

Kommentarer
Postat av: becca

ALLT SOM HÄNDER I DITT LIV/VARDAG! Tycker det är skitkul att läsa bloggar om människor som man faktiskt känner eller vet vem det är som skriver. Ingen skriver ju blogg längre (av de jag känner iallafall)... Jättetråkigt. När ingen uppdaterar, liksom du, känns det som alla bara har försvunnit och chansen till kontakt inte existerar längre. Så fortsätt uppdatera, OM VAD SOM HELST, så gör du mig glad iallafall. Det är nästan ett måste nu när det verkar vara omöjligt att få tid till att träffas och ta ifatt allt som har hänt senaste året /åren. (:

Svar: Det är sant rakt igenom, tycker också om att läsa bloggar där man känner/känt den som skriver. Bara för att se vad personen i fråga gör nu för tiden eftersom man aldrig pratar/ses eller gör det väldigt sällan.. Tråkigt att saker förändras!
emmi

2012-08-08 @ 01:18:35
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0