Sommaren är kort, det mesta regnar bort


Kände för att sminka och dona, så det blev dagens ett tag.

Korvstråganoff och ris var maten som Alexander bjöd på, det satt fint i kistan. Promenerade till ICA, det blev lite mer än vad vi skulle ha så vagnen var ganska tung på hemvägen, men vad gör det när man har en stor stark karl som drar? ♥
Prövade mig på Xubi vattenmelon/jordgubb. Jag som egentligen inte gillar kolsyra alls längre kan varmt rekomendera den i värmen, så god! Köpte även hem lite onyttigt till ikväll, men det vankas ju film så det är faktiskt helt ok.

Om cirkus 1h & ½h ska jag och Millie möta upp Johanna och Theo för ännu en kvällspromenad, mysigt. Imorgon runt 8 ska vi till Öppna Förskolan och kika in vad det är för små bebisar på tisdagar, kan bli roligt, om annat så blir det väl en hel del pladder med Johanna och mys med gullungarna och bara det är ju värt faktiskt!


La mig i babygymmet bredvid Millie, och då jäklar blev det fart i tösen, sakerna for upp och ner, rasade ner på mamma och hujedamej.. Men skrattade gjorde hon iallafall, tokunge. Varje dag är ren L Y C K A med min älskade ängel. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0