u know u will loose me this way


Söta lilla Tino som blev överlämnad till mig av en man på jobbet.

Igår jobbade jag 8-16.30, de 8,5 timmarna kändes som 12 timmar, antagligen för att jag var så förbaskat trött.
När jag kom hem pussades jag med min lilla flicka en massa och sen kom min mammi och hämtade oss för att storhandla i Norrköping. Nu är kyl, frys och skafferi fulla igen!

När jag kom hem fick jag ett förfalskat samtal av en man. Så satt och grejade lite via telefon hela kvällen innan jag somnade till Wrath of the Titans. Den verkade jättebra så den ska jag se klart ikväll!
Fast innan kvällen faller in ska det storstädas och donas här hemma. Ikväll blir det nog en kvällspromenad med Johanna och Theo också, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0