Sunday

Idag har jag jobbat, gick relativt bra trots att jag var hur trött som helst. Millie var gnällig en större del av natten, det är så ovanligt för annars sover hon som en stock natten ut..
Jag var iallafall hemma till 17 och då städade Alex av och lagade mat medan jag tog Millie, mös och busade. Körde på en långdusch och rakade ben och allt, skönt! Millies gulliga mormor kom förbi med en hel väska full av leksaker till Millie, underbara mammi!

Runt åtta mötte vi upp Johanna och lilla gulleTheo och gick en timme och en kvart, massa prat och bebismys. Millie tyckte att det var jätteintressant med en liten pojke mitt emot sig, hon glömde till och med bort maten och det är inte ofta det händer!

Nu ska vi ta nattbloss, sen krypa ner i sängen framför en film. Bloggar mer imorgon för då är det tomt på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0