Monday

Fy så seg jag är! Millie har väckt mig till och från under hela morgonkvisten, till slut tog jag upp henne hos mig men då sparkade hon och gnällde så det funkade inte heller.. Till sist somnade hon om i sin säng och sov fram till frukosten runt kl. 8- 8.30. Sen dess har det varit full rulle! Eller..? Millie busade lite i babygymmet men tröttnade fort, satt hos mig och busade tills hon började gäspa hej vilt så nu somnade hon om i sin säng.

Jag har suttit och letat runt efter en "nappbox" från Pumpkin och Cult design.. men jag fastnar inte riktigt för någon av dem. Jag har stor lust att köpa en massa leksaker och inredning till Millie, men först och främst skulle en tvåa behövas för att kunna inreda ett rum till Millie..



Finns det nappboxar i Norrköping förresten, någon som vet?

När Millie vaknar ska hon få i sig lite mat, sen tar vi en promenad bort till ICA för att köpa det vi ska äta idag, laga mat och sen städa. Låter som att det säkert är natt när vi är klara här hemma.. Då blir det iallafall en film innan vi laddar inför tisdag.



 

Tittade på iallafall över halva Soul surfer igårkväll, hittills är den väldigt bra. Visst, en riktig miss med hajattacken men det är ju inte filmens poäng så det är ingenting som förstör filmen i sig.

Ett måste att se är Machine gun preacher. Så himla bra film, jag blev helt såld på den.

Sist men inte minst, War Horse. 6 Oscars och verkligen välförtjänt av det. Tung film, jag blev helt tagen av den. Den griper tag om alla, även om du inte gillar hästar. Stark drama om vänskap och lojalitet. Verkligen sevärd med andra ord.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag har för mig att jag har sett någon nappbox på MIQ! Eet var dock ett tag sedan, men kan vara värt att kolla åtminstone ifall det nu finns kvar och faller dig i smaken :)

2012-08-13 @ 15:17:54
Postat av: Fatima

Lust att förnya garderoben lagom till hösten?

kolla då in denna grymma BLOPPISEN ----> http://thefashiontist.blogg.se/

2012-08-13 @ 16:45:40
URL: http://thefashiontist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0