Min viktresa efter en graviditet




Bild ett, 47 dagar kvar till bf (49 dagar tills Millie tittade ut) närmre 60kg.
Bild två, dagen efter förlossningen. Hade redan tappat ca. 8kg. (En vecka efter förlossningen hade jag gått ner 10kg)
Bild tre, en månad efter förlossningen, då hade jag gått ner 13kg.
Bild fyra, två och en halv månad efter förlossningen, 17kg lättare.

Jag startade på 50kg, gick upp 13kg och har gått ner 17kg.

Jag är nöjd, och det bästa av allt är att jag för första gången i mitt liv får vara nöjd. Jag har fött ett barn på 3410gram, jag klarade mig utan bristningar och jag har redan gått ner allting plus lite till. Jag är 19år och är äntligen nöjd, för jag får vara nöjd, jag får ha put på magen för det är helt okej efter en graviditet.

Kommentarer
Postat av: Carin

Du är jätte fin, så du ska vara nöjd <3 Men inte ner nu mera i vikt..

Svar: Tack mammi! <3 Det fortsätter neråt ändå.. inget jag kan göra åt!
emmi

2012-08-07 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0