Milliebus ♥



Millie har börjat vägra a l l t. Vagnen duger inte, maten är äcklig, mamma är inget rolig, sängen är tråkig, ligga ner är långtråkigt, stå still är jobbigt. Skrik och gnäll. Jobbiga nattningar och dåligt samvete. Vart ska man börja? Jag älskar den här ungen, tro inget annat. Jag älskar att vara mamma men det är ett heltidsjobb och krävande men jag älskar det så otroligt. Men när man kommer till dessa vägskäl av frågetecken så blir det frustrerande för mammahjärtat. Hur får jag min älskade Millie nöjd?
Imorgon börjas det med gröt och liggdelen är bortagen så nu är det sittvagn med liggläge som gäller. 1-0 till Millie och mamma förlorade. Haha. Hon ska nog bli en nöjd tjeja igen, magen har ju faktiskt krånglat och vädret har varit konstigt, så inte konstigt att hon blir frustrerad. Med all rätt, mamma ska fixa. Mamma ska hjälpa. Mamma kommer nog på någonting. Allt för min lilla prinsessa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0