Look at this

Dagen började med uppstigning runt 8 för att fixa mig och bada Millie. 9.40 mötte vi upp Johanna och Theo för att gå till Öppna Förskolan och umgås och busa med barnen.
Vid 12.30 stängde det så vi tog en promenad hem till Johanna, när karlarna kom hem från jobb och möte överlämnade vi barnen och tog lite egentid med en varsin kyckling/gyrostallrik på Anitas. Helt klart värd dag.

Imorgon ska vi storstäda här hemma, och på kvällen blir det eventuellt en promenad med Johanna och lilla gulleTheo.


Instagrambild på min ängel


Förresten om det finns andra nyblivna föräldrar som läser min blogg så har jag annonser ute på Urväxt på Facebook. Bilbarnstol 0-13kg och teddy i strl 56. Jag har även en hel drös med kläder från strl 50 och upp till enstaka 62 som ska säljas av med. Mycket är knappt användt, vissa oanvända med prislapp kvar och en hel del som är lite mer användt så klart men jag säljer ju det som är i fint skick och inte urtvättat/slitet. Om någon är intresserad eller vet någon som är det, lämna en kommentar eller skicka iväg ett mail till [email protected] så kan jag skicka bilder så kan vi komma överens om pris osv. Mycket har ni sett bild på här på bloggen så ni vet ju stilen Millie har, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0