I didn't change, I grew up. You should try it sometime

Oj, här var det omgjort och till vilken mening? Allt blev med ens bara rörigt här på blogg.se.. Tråkigt!

Hittills har dagen varit värdelös. Det blev lite bråk med Alexander och nu är han på väg till Norrköping för att träffa en vän. Vi skulle ha storstädat idag, så jag får väl ta tag i det på egen hand. Det ser inte ens i närheten av okej ut här hemma. Skulle jag ha sett det med era ögon skulle jag gissat på att en bomb slagit ner, eller att det hade varit en redig röjfest (utan tomburkar förstås..) Så äckligt!

I lördags började min jobbhelg, jobbade till igår. 11-16 pass så det är ju helt okej skönt. Millie var dock sjuk så Ronja ställde upp och tog henne så jag inte behövde vara hemma för vård utav barn den här helgen. Världens bästa Ronja! ♥
 
På tal om Ronja. I fredags ville hon shoppa loss på sin lön så sagt och gjort. Jag åkte in med inställningen att inte köpa någonting förutom mat till Millie på Willys. Det slutade med att jag kom hem med ett par jeans, en stickad vit tröja, en bh och ett vitt baslinne till mig. En Lundmyr mysdräkt och ett set med body, byxor och mössa åt Millie, samt en nappbox från Pumpkin på MIQ. Självklart blev det en del saker mer än mat på Willys också, men men. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och klickade hem Iphone skal med en bild på Millie på baksidan, namnnappar och napphållare. Fast det är faktiskt det första riktiga jag köper åt mig själv sedan Millie föddes. Jag har blivit riktigt snål mot mig själv faktiskt.
 

Tröjan + jeansen, ignorera fel linne under
 
Nu har min lilla pingla vaknat, så hon sitter och leker i soffan här brevid mig. Hon ska alldeles strax få i sig lite gröt (som hon nu älskar!!) innan vi tar en liten promenad i stormen.
När Alexander kommer hem ska vi städa, fast jag lär väl redan vara klar då.. hehe.
 

Glad fis, sjuk och dan i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0