25

Så länge sen jag skrev men inte mycket som hänt för det..

Magen växer på och veckorna rusar iväg, om 25 dagar är skruttungen beräknad och om 26 dagar är det dags för flytt. Allt till den lilla är inköpt, klart kläder alltid behöver fyllas på men känner ingen panik i det iallafall.
Det mesta till lägenheten är inhandlat, bara det stora kvar som vi köper när det börjar närma sig mer.

Var på kontroll hos barnmorskan idag, näst sista förhoppningsvis (!) och bebis har nu fixerat sig! Jag har hittills ökat med 9 kg, lite svullen i ansiktet så där har väl det "överflödiga" satt sig, haha.

Jag har packat förlossningsväskan både till mig/Alex och till bebis, har även bäddat vagnen då jag känner att det är viktigare än att bädda upp sängen eftersom flytten är så pass nära.
Så med andra ord är det mesta förberett, bara jag själv som behöver förbereda mig lite mer mentalt att det snart är dags för förlossning, spänd och förväntansfull.. Det oroliga släpper mer och mer nu när det närmar sig, jag är verkligen trött på att vara gravid nu, vill bara träffa det lilla underverket som växt i min mage i snart 9 fulla månader!

Vem är h*n mest lik tro? Vad tror ni att det blir? Det skulle vara kul att se era tankar och gissningar faktiskt!

Jag ska försöka uppdatera bättre nu den sista tiden, och självklart kommer det bli roligare inlägg efter förlossningen- bilder på nya hemmet, bebisen och vanliga vardagsbilder i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0