my tears run down like razorblades, and no, i'm not the one to blame- it's you

Hejsan!
Jag har precis ätit frukost och nu sitter jag i sängen och vilar magen medan Alexander spelar. Lyckades med en himla god middag igår (helstekt fläskfilé, potatis&morötter, varma tomater, rödvins- och beasås och coleslaw till det) mums! Sen mös vi med lite godis till Orphan. Det kallas vardagslyx.

Idag ska jag försöka hinna in till stan för att fixa lite grejer på Maxi och hyra någon film från jobbet till ikväll. Men innan dess ska jag diska och slänga ihop någon mat. Fast får se vad jag orkar, är ju trots allt sjuk..

Ps. Jag ska bättra bloggandet, jag har blivit usel sedan jag fick min Iphone.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0