Jag är lycklig med dig


Mums! Ikea gotti med mor

Hej på er! Nyligen hemkommen från sjukhuset och ÖB med mammi. Sitter och ser ut över mitt vardagsrum där allting ligger huller om buller och väntar på att fixas om. Jag var nämligen på Ikea med mammi i förrgår och köpte lite småsaker, likt hyllor, gardiner och lampor. Fick även med mig ett par jeans och en tröja som ni får bild på en annan dag.

Väntar på att klockan ska ticka så jag kan ringa lite ärenden innan Alexander smsar, för då blir det att laga mat innan han ska klippa sig i Mantorp. Ikväll blir det nog bara True Talent och mysa med älskling.

Dessutom ska jag antagligen hoppa av skolan. Jag har missat hela starten pga att jag legat dålig, och det intresserar mig inte ett dugg att arbeta med IT-ämnen.

Ta hand om er så hörs vi vart efter!

Kommentarer
Postat av: becca

du får inte hoppa av skolan emmi :O

2011-09-01 @ 14:53:09
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: alexandra

nä håller mer den över :<. även ifall vi inte pratar eller så blir man alltid glad av att se dig där faktiskt! :<

2011-09-02 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0