Det var du som lät mig gå, det var du som lät mig gå

God kväll på er!

Idag har jag varit i stan och fixat lite, samt umgåtts med min saknade vän Ronja. Vi gjorde inte alls mycket, rensade tankarna lite med varandra skulle jag nog kalla det, vilket kan behövas ibland.
När jag kom hem mötte jag upp Alexander så gjorde vi varma mackor och nu vill han spela en runda kort innan det blir film att somna till.

I helgen väntar jobb så det lär inte bli någon direkt uppdatering. Men lämna gärna spår i två inlägg ner så hör ni av mig så fort jag har tid igen.

Just det, hörde en bra låt av Winnerbäck när jag var inne på Monki, men jag kan inte hitta den! "Det var du som lät mig gå" sjunger han i den. Vet någon vilken det är?!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Kollade upp på google lite snabbt åt dig! Möjligtvis att du tänkte på "dom sista drömmarna del 2"? :)

2011-09-23 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0