Hold my hand and never let me go

Hej på er! Sitter hemma i soffan med Alexander som spelar gitarr och sjunger just nu. Vi har precis ätit spagetti och köttfärssås.
Jag skulle egentligen ha jobbat ikväll men fick sådana ihållande smärtor i magen under kvällen igår som även har hållt i sig en större del av dagen idag också.

Imorgon ska jag, älskling och min familj åka och bowla samt äta för att få lite kvalitetstid tillsammans nu innan pappa ska opereras vilket han ska göra på onsdag.. Usch, är så fruktansvärt orolig och rädd, men det ska nog gå bra!


Randombild

Kommentarer
Postat av: Ronya

Det kommer att gå jättebra! <3 Du får hälsa från mig!

2011-10-16 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0