ooh baby du är het het het och jag faller för din charm

I fredags jobbade jag mellan 17-24, igår "jobbade" jag (dvs tittade hur allt fungerade när man arbetar ensam på förmiddagar) och idag fick jag lösa det själv. Det gick bra så nästa helg jobbar jag antagligen fredag kväll, lördag förmiddag och söndag förmiddag istället för kväll, kväll, kväll, skönt!

Jag har precis betalat in en faktura och ska snart rycka upp älskling och laga mat innan vi åker till Mantorp för att Alexander ska fira sin pappa på farsdag.
Igår var vi hemma hos mammi och åt taco samt gav pappa en farsdagspresent eftersom han har varit hemma på permission från sjukhuset över helgen.



Indiskt på jobbet i fredags, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0