New's in, money's out


Massageolja till magen nu när den kommer växa, (redan börjat så jag ser det) för att undvika bristningar. Tipset är från mamma som använde Body Shops egna massageolja och inte har fått en enda bristning på 4 graviditeter.
155:- från The Body Shop.


Christina Aguileras parfym då de inte hade den jag egentligen ville ha.
299:- Kicks.

Godis (och pojkvän) till bion, blev en del över så han sitter och gottar sig med det just nu.
62:- för både och iallafall, hah.

Så fick jag ett par fodrade Converse av världens gulligaste mamma.
"Det är något du velat ha länge nu, ganska dyrt" sa mammi i telefon och titt vad det var, så glad jag blev!
Vet dock att de kostar 999:- eftersom jag tittat massor på dem.







Efter att ha letat ÖVERALLT efter min favoritparfym så får jag reda på att den har upphört helt och inte kommer säljas mer.. Så jag letade lite på internet och hittade den bland de sista i lager så klickade hem två 50milliliters på en gång. Mitt första internetköp faktiskt, hihi. Nu väntar jag bara på att de ska komma hem till mig! Funderar på att snart klicka hem en eller två till, så jag har eftersom de ska sluta säljas.. Varit beroende av den i tre-fyra år nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Emmi! :) Jag trodde också att oljor hjälpte till så man inte får bristningar men så är det inte, det har med hormoner att göra. Det är hormoner som gör att man får bristningar så oljor kan tyvärr inte motverka bristningar. Men om man har tur så slipper man bristningar ändå. Jag har inte fått en ända på magen än, dock på brösten. Men det är alltid skönt och mysigt att smörja in magen med oljor ändå! :) Massa kramar, lycka till med allt! /Sanna

2011-11-07 @ 12:34:38
URL: http://yourmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0