It's the most beautiful time of the year, lights fill the streets spreading so much cheer

Jag kan inte fatta att det är första advent redan på söndag, så himla mysigt! Då ska min julstjärna upp i köksfönstret och adventsljusstaken ska tändas, dessutom ska jag baka lite lussekatter eftersom jag varit så himla sugen på det redan sedan i somras, hehe... Självklart en massa mys med Alexander till någon fin film, då är jag nöjd. Faktiskt så skulle jag inte bli ledsen om det kom lite snö då också, det ser så mycket roligare ut att titta ut då.

Ni kanske förstår att jag redan längtar till julen? Mysa med familjen, äta god julmat, julgranen, uppesittarkvällen, julafton hos mormor och julklappar. Den här julen kommer bli så himla bra med Alexander vid min sida, ååh.



Min fina förra vintern.


Mysfönster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va fin. Saknar voven snön lika mycket som sin bror Dexter? Eller det kanske inte är Dexters kullsyskon, ni har ju fler hunadar. Hälsa mor din.

2011-12-27 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0