I'll love you til' the end

Att försöka få ner ord som beskriver ens känslor för en högst betydelsefull människa är bland det svåraste som finns. Antingen blir orden som ett virr varr i huvudet eller så står det bara helt still.. hmm..

Du är det finaste i mitt liv, du förgyller mina dagar och gör mig till jordens lyckligaste människa. Att bara ha dig tätt intill, höra dina andetag eller se in i dina ögon räcker för att jag ska må bra resten av dagen.
Jag älskar att somna med dig vid min sida och jag älskar att vakna upp av att du kryper närmre och lägger din arm om mig.
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig, du är mitt liv, den enda människan jag vill dela allting med. I mina ögon är du den finaste, mest underbara människan som existerar och jag kan inte få nog av dig, av oss.
Jag vill aldrig förlora dig, jag älskar dig så obeskrivligt mycket Alexander, jag vet inte ens vad jag ska säga mer, det går inte att förklara. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0