I won't let anybody steal him from me now


Det har börjat ta fart nu, känns så konstigt att det sticker ut, antar att jag inte är van än, hah!

Nu är den här helgens pass över, så imorgon ska jag sova ut länge. Öppnade klockan 8 idag och gick av passet runt 16 så nu är jag helt färdig. Och hungrig.. ska alldeles strax ta en nattmacka (dvs knäcke med ost, mums!)
Ikväll har jag och pojkvännen spelat Nintendo Wii Sports, jag vann så kände för en paus nu. Innan det träffade jag en efterlängtat Moa för att bara prata lite och så, uppskattat till tusen!

Imorgon har jag inga direkta planer mer än att sova ut och städa av lite innan det blir som senast då vi stod från morgon till sen kväll och städade. När jag har vaknat ska jag ringa några ärenden också, mer än så är det inte, skönt det!
Även på onsdag är det lugnt, dessvärre är torsdag då jag har ett möte i skolan och ett läkarbesök på Vrinnevi. Och sen var det helg och jobb igen. Aja, ganska slapp vecka ändå.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ihhh!! bebis mage!!! :D

2011-11-21 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0