I love you, ich liebe dich



God kväll! Alexander har just diskat och jag har bläddrat runt bland lite lediga jobb och fastnade för ett som jag tänkte söka efter helgen. Mer om det någon annan dag, hehe.
Idag har iallafall mammi och barnen varit här och lagat mat och ätit, mysigt.
Igår var jag och älskling på bio och såg Paranormal Activity 3, inget att hurra för direkt men helt okej eftersom den lyckas få ihop spänningen lite..

Imorgon är det jobb som gäller, lördagar är jag ledig framöver och söndag jobbar jag igen. På lördag blir det antaglige att hitta på något med familjen och sedan tända ljus för farmor, farfar och gammelmormor.

Igår var vi även på stan innan bion, fixade internetbank, nytt kort och fick med mig en liten del av det jag skulle ha, kan ta kort och visa senare, nu ska jag nämligen se en film med min älskade Alexander. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0