Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar

God morgon!
Sitter på jobbet och försöker vakna till, har öppnat, fixat lite och ätit frukost. Skönt att jobba förmiddag, fast har lite svårt med att stå i början av dagen, får ont i ryggen och blir lite yr men det börjar släppa nu som tur är.
Igår jobbade jag till tolv sen åkte jag direkt hem till älsklingen där vi mös till en film, så det blev inte alls mycket sömn inatt. Öppnar butiken imorgon och på måndag också sen är jag ledig till fredag kväll, skönt!

Önskar verkligen att jag hade tagit med en till knäckemacka, känns som att bebisen tar all näring, haha! Är iallafall redan i vecka 17, tiden går fort!

Ikväll blir det lördagsmys med min plutt och sen sova skapligt så jag är utvilad imorgon. Ska även träffa Heidi en sväng, hoppas jag iallafall.
Ha en toppenlördag så hörs vi kanske ikväll eller imorgon igen! ♥

Kommentarer
Postat av: heidi

haha, snart kommer du behöva äta dubbla portioner! :D åh.

ja men vi måste ses idag. hur jobbar du? Ringer dig senare! pusss!melove

2011-11-20 @ 13:44:18
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0