ronyala.devote.se

Jag vet inte vart jag ska börja för det finns så mycket att säga.
Jag är så otroligt glad över att jag har en så fin vän som dig Ronja. Du hjälper mig upp när jag är som mest nere och du får mig att skratta när tårarna redan rinner.
Jag vet att jag varit en konstig individ på senaste tid men du har sett bortom det och grävt djupare för att hitta fram till mitt riktiga jag.
Vad som än händer och vilka vägar vi än väljer att gå så vill jag alltid ha dig vid min sida, för det är då jag mår som bäst.
Du ska veta att jag alltid kommer att ställa upp för dig, vad det än handlar om. Är du ledsen så vill jag gråta med dig, är du arg så vill jag skrika ut allt med dig, är du glad så vill jag dela din glädje. Vill du lyssna på tystnaden eller bara sjunga med till en fin låt så ställer jag gärna upp, för tillsammans blir allting så mycket finare.

Jag vill tacka Gud för att han gav dig chansen att andas, och för att du är placerad i just mitt liv.
Jag finner knappt ord. Du är så makalöst bra, och med dig är jag stark.





Kommentarer
Postat av: Ronya

Schysst att få mig att börja gråta .. <3

2011-05-17 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0