Hörde på vägen in till stan, fast ingen fatta, fatta jag

Sitter hemma hos mammi och ska vara barnvakt ett tag nu.
Somnade tidigare än jag gjort på väldigt länge inatt, måste säga att det var riktigt skönt och jag känner mig ganska så rejält utvilad idag, trots att jag fortfarande är väldigt trött.

Det händer ganska så mycket just nu, och jag önskar mer än allt att det bara ska vända så vi får medvind snarast möjligt.

Idag ska jag ta det lugnt med film och så hemma. Imorgonkväll ska jag fira Moa trots att jag inte får dricka någon som helst form av alkohol och på lördag jobbar jag. Det blir en lugn helg för min del alltså.

Hoppas lite på att få träffa en rolig prick också, fast får se vart det bär. Ingenting är speciellt bra just nu, men vinden kommer att vända, det vet jag.


Över ett år gammal bild. (jag var tjockare då, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0