Gnistan var tänd men har nu tappat all glöd, Jag såg ett ljus, du sträckte en hand, tog mig upp på banan igen och fatta ett band

Jag vaknade lite för sent, sprang ner till kiosken och köpte frukost, dvs energidryck. Nu är jag precis nyduschad och ska åka om 1h och 20min. Ikväll nalkas det jobb till 23.40, som det ser ut just nu iallafall.

Imorgon är det bestämt att ta en förmiddagskaffe eller eftermiddagskaffe på EH i Linköping med Ronja och Jesper, tillbaka till det vanliga med andra ord. Haha.

Fick ett jättegulligt sms av Henrik imorse, som jag såg direkt när jag vaknade. Att en sådan sak kan göra en hel dag!
Världens finaste vänner har jag.

"ABCDEFGHIJKLMNOPQRST VWXYZÅÄÖ

Do i miss something?
Yes, i miss U! <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0