♥ för att du finns

Det finns en människa på denna jord
Hon förgyller mina dagar utan att säga ett endaste ord
Hon har alltid funnits med en hjälpande hand
En person som alltid står redo med en kärleksfull famn
Det är enbart hon som kan mig utan och innan
Ni undrar nu säkert att ”vem är den där kvinnan?”
Varje dag som passerar, dagar som blir till år
Tankar som snurrar och tiden som går
Hon kommer aldrig från mitt liv försvinna
För vår unika kärlek kommer alltid att vinna
Jag vet att jag alltid kommer finnas i hennes hjärta
Skulle hon lämna mig skulle jag förgöras av min egen smärta
Hon betyder så fruktansvärt mycket för mig
Denna dikt är till mamma; jag kommer alltid att älska dig


Mammis julklapp. Kände att det var dags att uppmärksamma min mor lite på nytt. Det finns inga ord som kan besrkiva hur makalöst bra min mamma är. Hon är världens starkaste, modigaste och vackraste människa. Min bästa vän, förklädd till min mamma.

© emmi


Kommentarer
Postat av: carin

Tack gumman <3

Du vet att du är världens underbaraste dotter

Älskar dig <3

2011-05-10 @ 09:13:17
Postat av: carin

Tack gumman <3

Du är världens underbaraste dotter <3

Älskar dig <3



2011-05-10 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0