Ett misstag och världen går under

Hej på er!
Jag sitter i skolan nu, möte nr.1 avklarat och det gick förvånandsvärt bra. Ska plugga halvdistans sista tiden av ettan och sen får vi se hur vi löser allt i tvåan.
Om en timme ska jag åka för att befinna mig på möte nr.2 kl. 16 på Vårdcentralen. Ska be om ett nytt recept då jag trivdes riktigt bra med det jag haft de senaste månaderna. Sen blir det lite planläggning osv. Får se hur det löser sig.

Ingen motivation alls till att börja med uppsatsskrivandet just nu, världens orättvisor, bryr mig inte direkt alls om det för att vara ärlig. Men jag måste hitta mitt startfält och sätta igång, det vet jag själv också. Så lika bra.

Sitter förövrigt uppe på sjunge våningen, dvs treornas våning. Helt ensam, jag känner mig en aning ynklig trots att de flesta bara är året äldre än jag själv. Stackars lilla Emmi.

Dagens mat blev dessutom en Yoggi drickyoghurt (65kcal). Dieten är igång. Go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0