"Come hold me now, i am not gone, i would not leave you here alone"






Så jäkla mäktigt det känns att tänka på att jag faktiskt har upplevt detta. Jag kommer aldrig någonsin få uppleva någonting såhär stort och ja, mäktigt igen.
Detta är nog den bästa dagen i mitt liv, herrejävlar. Jag finner inte ens ord. Man satt, man bara satt och stirrade och försökte att hänga med i allt som hände på scenen och runt omkring. Allting var så noga planerat och verkligen sjukt bra utfört.
Fullsatt Globen med Roger Waters - The Wall på scenen, underbart umgänge och världens bästa upplevelse. Jag vill tillbaka. Jag vill uppleva detta igen.

(Bilderna är inget att hurra för, men satt på läktare med grym "utsikt" över hela Globen, kameran tyckte inte detsamma dock. Imorgon kommer videos så ska ni få se vad ni just har missat!)

© emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0