Bjuder på cigg igen men nu så fienden. Säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?



I fredags åkte jag bil, och sprang lite runt Löfstad slott med bra människor. På lördagen jobbade jag och blev skrämd utanför min port. Annars har jag mest bara tagit det lugnt, uppfyllt Moas högsta önskan på hennes 18årsdag, och hunnit med lite spring på Vårdcentralen samt Capio. Skolan har legat i lite skymundan dock..

När man kommer hem en sen kväll kan det se ut som på nedersta bilden. Det är de kvällarna då det är ansträngande att bara våga gå ut på balkongen.
Dagarna då solen lyser och humöret är på topp kan likna den översta bilden. Då dansar man runt i köket till lite Veronica Maggio!

Ps. Det roliga jag skulle ha berättat i fredags då mitt internet knasade ihop var att jag gått ner 9-10kg bara genom att gå på soppdieten i två månader, med en månads mellanrum. Glad tjej, och motivationen att gå ner ytterligare 10kg är som bäst! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0