Whats hurts the most



Såhär otroligt söt är jag när jag är sjuk. Usch säger jag bara, haha. Håret är en enda stor tova och jag känner mig lite som en hippie för bh är inget jag orkar gå runt i.
Min mentor ringde nyss, han är snäll han. Jag hade missat spårvalet så han fixade det via telefon åt mig.

Jag skulle egentligen ha träffat Anna i eftermiddag men måste nog ställa in det eftersom jag verkligen är sjuk igen. Det var helt ok igår, men nu äre tillbaka fast ännu lite värre. Ingen höjdare. Jag laddar nog upp med en drös filmer och mår jag inte bättre ikväll får jag ringa jobbet och sjukanmäla mig. Fasen! Dessutom vill jag sola, men jag har ingen ork att åka till Norrköping city. Det här suger extremt jvla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0