we belong together

God morgon, om det finns någon som är så pass morgonpigg att man går upp klockan sju på morgonen!
Jag själv har ingen ro till att somna, jag har alldeles för många tankar i hjärnan. Till en början var det alla dessa tankar på "hämnd" eller "payback" på grund av ilska. Nu är det mer ett litet hopp. Antagligen för att jag tittat på ännu en fin romantisk film. "Letters to Juliet". Den rekommenderas varmt och ömt till er. Den gav mig en liten tankeställare angående kärlek faktiskt.

Iallafall, Ronja ligger och sover i sovrummet och Dixie följer mig som en svans vart jag än går. Jag tänkte ställa mig och baka scones om ett litet tag och slänga ihop en varsin islatte till mig och Ronja för att sedan väcka henne med frukost på sängen. Är jag inte en underbar sambo så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0