Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt



God morgon ungefär, vaknade för någon timme sen och har inte rört mig från soffan förutom då jag tog "morgonciggen".. Sovkläderna är fortfarande på och jag har varken lust eller ork att fixa mig. Soffan får bli min bästa vän ett tag till denna lördag.
Jag är nerslagen till botten och enbart Håkan får mig att le inombords just nu. Älskade Håkan Hellström.

Dessutom så hörde jag att en jag har känt har opererat magsäcken. Jag vill också. Jag vill mer än allt gå ner i vikt, bli smal och få en attraherande kropp. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte operation skulle vara det bästa alternativet. ta tag i träning, avstå från socker och fet mat så lovar jag dig att man får snyggare kropp inom några månader. (Y)

2011-03-05 @ 18:05:18
Postat av: moa

du har snygg kropp emmi! :)

2011-03-06 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0