oh i miss you, you know

Ligger i sängen och väntar på att Ronja ska komma hit då det blir islatte som jag är grymt sugen på just nu. Jag var nyss ute med Dixen och nu vet jag inte vad jag ska göra för att fördriva tiden riktigt.
Illa att jag inte är i skolan, men jag är en aning förbannad på Realgymnasiet faktiskt. Sämsta skolan, det är bara synd att människorna är kalasbra så det svider lite att tänka tanken på att sluta..

Kollade precis klart på en ful video jag och Ronja gjorde härom natten, förstår inte vart vi får allt ifrån, haha!

Dessutom saknar jag vissa människor en aning.


Såhär bildvänlig är jag idag. Slarvig knut i håret och no makeup.

Kommentarer
Postat av: heidi

å alla som undrar så de hon menar men " jag saknar vissa personer" SÅ ÄR DET MIG HON MENAR!! ;) <3

2011-03-25 @ 13:07:05
URL: http://du vet min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0