Let the rain wash away all the pain of yesterday

Jag är rädd. Rädd för att förlora dig helt. Rädd för att du ska såra mig. Rädd för att klanta mig. Rädd för att jag försöker för mycket. Rädd för att du inte ser mig.

Jag drömmer konstiga drömmar med dig som huvudperson. Vaknar panikslagen och kallsvettig. Du är överallt, men ändå så långt ifrån mig. Jag har dig, samtidigt som jag inte har dig alls. Konstiga natt, konstiga tankar. Jag är rädd för det du nyss skrev. Nu sover du. Jag vill också sova. Fan jag hatar det här. Negativa.Rädda.Tankar. Negativa.Rädda.Ynkliga.Tjej.

Dina ord står som på repeat, och jag kan inte stänga av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till min värld.

2011-03-16 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0