Kommentarsvar!



Svar: Det låter som att du hade fullt upp på Sportlovet hörru! Hoppas att du hade det trevligt i Örebro, och så önskar jag dig och William all lycka med erat förhållande! :)



Svar: Hej Karin! Vad kul att du gillar den, trots att du hittat den nu när den är som mest deppig och minst aktiv, haha! Men jättekul att höra verkligen, tack! Ha det bra! :)



Svar: Du är den som kommenterar mest, och det verkar vara mest på här på bloggen vi har mest "connection" haha. Men det är skönt att höra att det finns folk som bryr sig, trots att jag inte är den som pratar ut om allt som händer så är det fint att läsa sådant. Det är personer som du som får en att orka lite till!
Och det är även skönt att höra att det inte bara är jag som känner som jag gör, utan att jag kanske talar för flera.



Svar: Den vita "Bad hair day" -mössan är Alexanders mössa som jag lånade ett tag. Jag köpte en mörkblå Sveamössa som impulsköp trots att jag gillar hans vita mer. Men den är på uttöjning för att den sitter så jäkla tight men den lär dyka upp här snart, haha! Men visst är dem söta?! :)



Svar: Man tackar, man tackar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jädrar vad jag kommenterar! xD



mjo min sitter allt för tightt oxå, vilket gör att håret ser lite allt för platt ut ibland, men grymt söta är dom som sagt! :D

2011-03-02 @ 18:44:54
Postat av: alexandra

måste tillägga tack också! ^^

2011-03-02 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0