jag tror vi flyr, och jag tror vi flyger nu

God kväll på er!
Jag kom nyss in från en runda med Dixen och Ronja. Innan det käkade vi lite kyckling, ägg, ärtor och majs.
Tidigare idag var vi hos Ronjas morföräldrar och tog en fika med dem. Träffade även på världens gulligaste hund, hihi.

Imorgon ska jag till vårdcentralen och efteråt blir det en 22minutare solning och sedan träffa Nicke. Det blir en lugn och skön fredag, om jag slipper prover på vårdcentralen vill säga..
Nu har jag disk som väntar och sedan ska jag baka bröd. Jag har nämligen lovat Ronja en finfin frukost imorgon så det måste jag ju fixa redan nu!





Dessutom är jag i stort behov av att färga håret. Hej natural.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0