Fortsätt när allt du levt för räknats ut som ett skämt. Jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än. Ljug för mig, ljug för mig.

Nu är jag hemma igen, väntar på Moa och Tobbe som blir kvar över natten. Trevligt umgänge det där. Då blir jag kanske inte så uttråkad så jag tar en promenad runt hela Blacka klockan tolv på natten i dyngblåst och regn, hah.

Jag var iväg och firade min syster (ännu en gång) denna gång var det med släkten, vilket var helt ok trots att jag var trött som satan. Jag saknar faktiskt min lilla familj och alla dessa fyrbenta krabater, hihi. Ska försöka ta tag i rummet någon dag, lättare sagt än gjort.
Nu fick jag precis sms av min gulliga kusin så ska ringa upp honom och se vad han har på hjärtat, trevlig kväll hörrni, helg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0